jueves, 10 de febrero de 2011

Pràctiques a l'Anima't. 4a sessió.


En aquesta sessió s'esdevindran interaccions pròpies amb un nen bastant interessants. Va ser molt desprès quan vaig reflexionar sobre la gran quantitat de possibilitats, d'universos paral·lels, que s'obren a partir de petites variacions en la nostra acció. També vaig reflexionar sobre la importància de mantenir una mirada i una acció amorosa alhora que anticipada dels esdeveniments. M'explico: com es veurà a les observacions en torn a la meva interacció amb un nen, el Pau, i a les anotacions posteriors a la correcció d'aquestes observacions per part de la Montse, crec que en definitiva el que em va passar amb aquest nen és que en un moment donat vaig jutjar-li, i vaig voler provocar un canvi en la seva acció, el que va ser un gran error. Ho assumeixo.

Enllaç a les observacions de la 4a sessió. 


Els tenim rodejats: 7 adults al voltant de 4 nens i nenes, un luxe?

No hay comentarios:

Publicar un comentario